.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خانه جوان قائم شهر از بلاتكليفي درآمد

خانه جوان قائم شهر پس از دو سال بلاتكليفي به دليل اختلاف بر سر مالكيت ساختمان آن، سرانجام به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قائم شهر واگذار شد.
محمدرضا اسكندري رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قائم شهر با بيان اين مطلب و با اشاره به توانمنديهاي بالاي اين شهرستان در عرصه فرهنگ و هنر تصريح كرد: واگذاري ساختمان خانه جوان قائم شهر به اصحاب قلم و هنر مي تواند موجب بروز خلاقيت ها و نوآوري و شكوفايي جامعه فرهنگي و هنري در شهرستان قائم شهر و استان مازندران شود.
وي با اعلام آمادگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي براي همكاري با جمعيت هلال احمر قائم شهر در پذيرش هنرمندان تحت پوشش اين نهاد در خانه جوان از همه هنرمندان عضو انجمن هاي مختلف فرهنگي و هنري اين شهرستان خواست؛ براي بهره مندي از امكانات و فضاهاي مناسب هنري به خانه جوان قائم شهر مراجعه كنند.
لازم بذكر است علي رغم قابليت هاي بالا و درخشش و توفيقات هنرمندان قائم شهر در سطح استاني و ملي، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان تاكنون فاقد يك ساختمان ملكي بود و كليه فعاليت هاي اين اداره در يك ساختمان استيجاري قديمي انجام مي گرفت.
گفتني است اين ساختمان با 5000مترمربع زيربنا و برخورداري از فضاي مناسب چون سالن هاي نمايش و كنفرانس، كتابخانه و كارگاههاي آموزش فعاليت هاي هنري يكي از مجتمع هاي بزرگ فرهنگي است كه با صرف 13 ميليارد ريال اعتبار فرهنگي استان در سال 85 تكميل و تجهيز شد اما به دليل مشكلات حقوقي بين دستگاههاي فوق الذكر بر سر مالكيت ساختمان علي رغم افتتاح رسمي آن با حضور استاندار مازندران در هفته دولت سال 86 متأسفانه با گذشت بيش از 6 ماه بلاتكليفي اين ساختمان نهايتاً با توافق مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي و مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مازندران طي مراسمي رسماً در اختيار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي قائم شهر قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.439 seconds.